mandag 30. august 2010

Et kupp - og en hyllest til mannen!

Min stakkars, alt jeg klarer å overtale deg til...! Midt i super-hektiske uker med nattearbeid, blodslit, lite mat og enda mindre søvn.. - Så går du likevel med på å pakke bil med henger, avgårde med ferjen, og kjører flere mil, bærer tungt og uhåndterlig finn.no-møbel ut fra en kjeller, opp i henger og hele veien hjem igjen... Fy skamme seg til Bohus-reklamen som forvandler mannen til apekatt når det er snakk om fornyelse av hjemmet! **Smask til snille gode mannen min**


Her er grunnen!
Bildet er tatt av selger..

Frem med utstyret, her skal det jobbes! :))

5 kommentarer:

  1. Så snill man du har. Hva er planene for skapet? Ble veldig nysgjerrig ;-)

    SvarSlett
  2. ;)

    Egentlig skulle jeg ha et skap beiset i "nordisk tre", - mer som værbitt tre..

    Men akkurat dette her, med profiler og buer, blir feil med værbitt..

    Det blir nok den gråsvarte som jeg har brukt før!

    :)

    SvarSlett
  3. Heldiggris!,
    - det der så jeg også på!:-)
    Gleder meg til å se hva du finner på:-)
    Ha en fin start på uken,
    klem Hege.

    SvarSlett
  4. Oj oj, nå er jeg spent her. Dette MÅ jeg bare følge med på! Har et NESTEN likt skap.. Nå står det på soverommet stappfullt av klær og duker.. Har lenge hatt planer om å gjøre noe med det...

    SvarSlett
  5. Det er mange menn der ute som fortjener en smask :)
    Gleder meg til å se hvordan det blir!
    Klem
    Lise

    SvarSlett