mandag 5. juli 2010

Se hva jeg gjør i morgen...!

Da er vi nesten klar for avreise til villaen på Gran Canaria! Snart ligger jeg i den skjermede hagen her, med ene foten i bassenget..
..Terrassen...

..Eller ved fellesbassenget med glassvegger, så jeg kan ta stilige bilder av ungene når de dykker..

..Eller rett og slett slikker sol på den deilige Amadores stranden!

Ahhhhh!
Vel, hvis jeg klarer å koble meg på internett, kommer det kanskje en stemningsrapport etter hvert!

Ønsker alle en gooooo sommerferie!

4 kommentarer:

  1. For et paradis!!!!! Kos dåkke masse alle mann!!!

    Eg o vil på ferie nå :-(

    SvarSlett
  2. Aaaahhhhh, jeg gjemmer meg GJERNE i kofferten :) Det så ut som et fantastisk sted... Ha en deilig ferie!!!

    SvarSlett
  3. WOW! For et fantastisk sted. Er det deres eller leier dere?
    i såfall ta jeg gjerne i mort link til det stedet. Vurderer en tur til høsten.

    SvarSlett